A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Глибоцький інклюзивно-ресурсний центр

🎄Так 27 грудня 2023 року, вихованці Глибоцького інклюзивно-ресурсного центру поринули в святкову неповторну атмосферу доброї новорічної казки

Дата: від до Скинути

Колектив Глибоцького ІРЦ

Нарешті весняне тепло пробуджує все живе від довгого зимового сну, отже, настав час весняної толоки, яка в нашому закладі вже стала традиційною перед Великодніми Святами. Колектив Глибоцького ІРЦ прибрали територію навкруги закладу: почистили кущі, підготували ґрунт до висадки квітів. Щиро вдячні Florium за цибулини різних видів квітів, які ми посадили. Вже зовсім скоро нас та наших відвідувачів буде радувати квітуча краса. Працівники черговий раз переконалися — спільними зусиллями можна зробити більше та ніщо так не об’єднує, як спільна праця.

11:52 31.03.2023

Нам вдалося реалізувати мрію - створити ресурсну кімнату.

Нам вдалося реалізувати мрію - створити ресурсну кімнату. Від тепер в Глибоцькому інклюзивно-ресурсному центрі діє ресурсна кімната. Її основною функцією є збереження психоемоційного стану дітей з особливими освітніми потребами та створення позитивного мікроклімату. Спільними зусиллями у закладі створені умови для організації простору розвитку дитини та гармонізації її психоемоційного стану. Таке спеціально облаштоване приміщення допомагає в організації роботи з дітьми з ООП, зокрема, застосовується для проведення занять з логопедом, психологом, дефектологом, реабілітологом, для організації відпочинку дитини, дозвілля тощо. Завдяки проведенню занять чи вправ у ресурсній кімнаті, ми зможемо домогтися таких ефектів: * Розслаблення – зняття м'язового та емоційного напруження. * Стимуляція сенсорного сприйняття і рухової активності. * Розвиток концентрації і управління увагою. * Підвищення позитивних емоцій шляхом стимулювання психічної і пізнавальної активності. * Розвиток правої півкулі головного мозку, а значить – творчих здібностей, уяви, інтуїції. * Корекція і відновлення зорово-моторної координації. * Корекція та відновлення рецепторної чутливості. * Корекція психічних станів – зниження агресії та тривожності. * Профілактика розумової і фізичної перевтоми.

10:46 29.03.2023

Онлайн-опитування для батьків дітей з ООП, що відвідують Глибоцький ІРЦ.

З 13 по 24 березня 2023 року фахівець (консультант) Кінащук Надія Миколаївна провела онлайн-опитування для батьків дітей з ООП, що відвідують Глибоцький ІРЦ. Анонімне опитування проводилося з метою покращення роботи ІРЦ в подальшому, а також для моніторингу якості надання психолого-педагогічних послуг дітям з ООП та співпраці з їх батьками. Анкета містить 10 питань різної форми (тестові завдання, питання, що вимагають письмової відповіді, питання, які передбачають вибір декількох відповідей з переліченого, а також шкала оцінок), для того щоб дізнатися більше точної інформації. В опитуванні взяли участь 16 батьків дітей з ООП. Питання 1. «З яким настроєм Ваша дитина відвідує корекційно-розвиткові заняття?» Серед запропонованих відповідей (неохоче, з цікавістю, з великим бажанням, байдуже) респонденти обирали відповіді: «З великим бажанням» - 62,5%, «З цікавістю» - 37,5%. Приємно спостерігати що, діти з задоволенням відвідують наш заклад. Питання 2. «Для чого, на Вашу думку, дитина має відвідування заняття в ІРЦ?» 75% - вважають, для розвитку психічних процесів (пам'ять, мислення, увага, уява…), розвитку мовлення, фізичного розвитку. 25% - вважають, що діти відвідують заняття в ІРЦ для корекції порушень. Питання 3. «Чи бачите зміни у розвитку, мовленні, поведінці дитини, після відвідування занять?» Можливі відповіді – немає змін, зміни у гіршу сторону, незначні покращення, є позитивний результат. 87,5% - бачать позитивний результат, у 12,5% - є незначні покращення. Тішить цей великий відсоток, адже наші фахівці сумлінно працюють для покращення результатів розвитку дітей. Питання 4. «Від чого залежить результативність та ефективність занять?». У цьому питанні можна було обрати 3 відповіді. Серед запропонованих відповідей були такі: - Постійне відвідування дитиною занять (систематичність) – 13 (81,3%); - Особистість фахівця та його майстерність – 11 (68,8 %); - Використання ігрових прийомів на заняттях – 6 (37,5%); - Настрій та бажання дитини працювати на занятті – 8 (50%); - Співпраця між фахівцями та батьками дитини, часте обговорення проблем та досягнень дитини – 7 (43,8%); - Використання на заняттях комп’ютерних та інтерактивних технологій – 2 (12,5%). З отриманих результатів бачимо, що батьки свідомо вважають що основним аспектом результативності та ефективності занять – є систематичне їх відвідування. І це дійсно так. Також більшість батьків вважають, що важливим фактором ефективності є – особистість фахівця та його майстерність. Ми теж так вважаємо, тому постійно підвищуємо рівень своєї майстерності. Питання 5. «Чи хотіли б Ви відвідати захід для батьків дітей з ООП, де мали б змогу почути цікаву інформацію, отримати рекомендації від фахівців, обмінятися досвідом з іншими батьками?» 93,8 % опитаних батьків хотіли б відвідати такий захід. Питання 6. «Які питання ви б хотіли обговорити? На які теми Вам було б цікаво почути інформацію? Які рекомендації хотіли б отримати?» На це питання ми отримали багато запитань, серед яких – методи підвищення мотивації у дітей з ООП, соціалізація дітей, ехолалія у дитини, основні аспекти розуміння поведінки та психічних станів немовленнєвої дитини та інші важливі питання. На всі ці питання фахівці (консультанти) дадуть відповідь. Це може бути онлайн чи офлайн зустріч або розгорнута відповідь на сайті чи у соціальних мережах. Питання 7. «Чи отримуєте Ви належне консультування від фахівців ІРЦ? (обговорення різних питань, що стосуються корекції розвитку дитини, надання рекомендацій і тд.)» 81,3% опитаних батьків отримують консультування у повній мірі, 18,8% - отримують, але хотілося б більше уваги з боку фахівців. Ми й надалі будемо старатися приділяти якнайбільше уваги батькам. Просимо Вас, завжди звертатися за допомогою, порадою до наших фахівців. Питання 8. «Роботу якого фахівця хочете відзначити?» Приємно читати ваші відповіді, адже Ви перелічили всіх наших фахівців. Питання 9. «На скільки оцінюєте роботу ІРЦ та фахівців?» За 5-бальною шкалою, 93,8% - оцінюють нашу роботу на 5 балів, 6,3% - оцінюють на 4 бали. Питання 10. «Напишіть нам зауваження чи побажання для покращення нашої роботи» Приємно читати Ваші теплі відгуки та побажання! Сподіваємося на подальшу тісну співпрацю. Терпіння вам і сил!

10:43 29.03.2023

Шпаківня — це будинок для птахів

https://www.facebook.com/100030497223361/videos/891689268579291Шпаківня — це будинок для птахів, створений руками людини, тобто це наша турбота про братів наших менших. Один із способів наблизитися до природи і є виготовлення шпаківні та годівнички для птахів. Ці будиночки для птахів поєднують в собі і красу, і користь для навколишньої нас природи. Наші вихованці разом з фахівцями теж вирішили докласти своїх ручок до створення шпаківні, і в них це вийшло чудово!

10:39 29.03.2023

Команда супроводу

Протягом грудня 2022 року та січня 2023 року на базі закладів освіти Глибоцької ТГ, Кам ‘янецької ТГ, Сучевенської ТГ, Карапчівської ТГ, Чагорської ТГ, Тереблеченської ТГ, Тарашанської ТГ, Волоцької ТГ відбулися чергові засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП спільно з адміністацією закладу, законними представниками дитини та фахівцями комунальної установи «Глибоцького інклюзивно-ресурсний центр». У ході роботи розглянуті питання щодо результату проміжного моніторингу рівня навчальних досягнень, корекційно-розвиткових занять учнів з ООП за І семестр 2022-2023 н.р., виконання індивідуальної програми розвитку.

11:31 06.02.2023

Різдвяні Свята

Напередодні різдвяних свят ми знову починаємо вірити в казку та щасливе майбутнє. Незважаючи на відсутність стабільного електрозабезпечення та нелегку ситуацію в Україні, фахівці (консультанти) ІРЦ намагаються дарувати святковий настрій діткам, які відвідують наш центр. Разом з дітьми виготовляємо зимові аплікації, новорічні ялинкові прикраси та малюнки. Спільна підготовка до свят створює особливий настрій, приносить задоволення та радість, а новорічні вироби якраз те, що необхідно зараз у такий нелегкий час.

10:11 13.12.2022

«Транскордонна освітня мережа між Ботошанським повітом та Глибоччиною»

24 листопада 2022 року у рамках проєкту «Транскордонна освітня мережа між Ботошанським повітом та Глибоччиною» відбулася чергова онлайн-зустріч. Незважаючи на перешкоди які постали перед нами, відсутність електроенергії та зв’язку, нам все ж таки вдалося поділитися досвідом з нашими колегами за допомогою мобільного Інтернету. Розпочалася онлайн-зустріч із вітальних слів директора Глибоцького ІРЦ, яка повідомила план зустрічі та основні питання, які розглядатимуться. Нами представлено роботу логопеда Глибоцького ІРЦ - Ткачук Майї Сергіївни. Майя Сергіївна поділилася своїм досвідом, показала відео-фрагменти занять, розповіла про основні методи та форми роботи з дітьми з порушенням мовлення. Глибоцький ІРЦ співпрацює з усіма закладами освіти на Глибоччині, де є інклюзивне навчання. Вирішили показати колегам взаємодію та тісну співпрацю Глибоцького ІРЦ із Кам’янським ліцеєм, одним із закладів освіти, де навчається найбільше дітей з ООП. Фахівці інклюзивного-ресурсного центру завжди надають консультативну та методичну допомогу педагогічним працівникам ліцею. Асистент вчителя Кам’янського ліцею - Панцир Діана виступила перед колегами з Румунії з презентацією на тему «Робота асистента вчителя в інклюзивному класі, спільна робота з вчителями та співпраця з ІРЦ». Ліцей використовує ресурси ІРЦ для більш якісного підходу до розроблення ІПР, а також організації інклюзивного освітнього середовища, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, консультування педагогів щодо підготовки індивідуальних освітніх траєкторій, модифікації/адаптації освітніх програм. В межах співпраці ліцей має змогу запрошувати фахівців ІРЦ для проведення корекційно-розвиткових занять, семінарів, тренінгів, майстер-класів, а також обміну досвідом та підвищення кваліфікації педагогів. Дякуємо всім за співпрацю! Мирного нам усім неба! Разом переможемо, адже ми - незламні!

12:01 25.11.2022

Всебічний розвиток дітей з ООП

У такий складний для України час продовжуємо надавати корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами, намагаючись створити комфортне психологічне середовище, у якому б діти почувалися безпечно і спокійно. Заняття спрямовані на розвиток когнітивних процесів, навчальної та предметно-практичної діяльності, комунікативних навичок, психомоторики та ефективної соціальної взаємодії. Особливу увагу приділяємо наданню психологічної підтримки, щодо прийомів психологічної саморегуляції при стресі, тривожності, активізації власних ресурсів, продовжуємо всебічно розвивати дітей з ООП. Діти – це майбутнє нашої країни, зараз дуже важливо піклуватися про них. Миру нам та щасливого майбутнього.

10:40 23.11.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора